5.0
gebaseerd op 97 reviews

Alles is top! Nathalie denkt aan alles! Ontvangst in een aangename ruimte, goed meubilair, eventueel een drankje, parking voor de deur en kennis van zaken,
Ik kan me geen betere nagelstyliste voorstellen!

Annemie - 4 dagen geleden

Heel content met de behandeling. Zeer professioneel. En altijd met een glimlach

Annick - 8 dagen geleden

Super accueille toujours très bien reçu et je suis très contente de la prestation de Nathalie merci beaucoup

Nadia - 10 dagen geleden

Wat een ontvangst Ben zo tevreden. Een leuke babbel en toch lekker doorwerken

Martine - ongeveer 2 maanden geleden

Super très contente de la prestation merci beaucoup Nathalie

Nadia - 2 maanden geleden
Linda - 3 maanden geleden

Altijd weer een momentje van ontspanning waar alles welkom is en je steeds met mooie nagels buiten gaat! Bedankt Nathalie! 🙏🙏🪷

Nathalie - 3 maanden geleden

Altijd even vriendelijk en steeds buiten met mooie nagels in een mooi kleur

Annick - 3 maanden geleden

Toujours très content de travailler de Nathalie et de sa performance

Nadia - 3 maanden geleden

mijn nageltjes zijn weer super mooi zoals altijd :-)

Fabienne - 3 maanden geleden