Alles is top! Nathalie denkt aan alles! Ontvangst in een aangename ruimte, goed meubilair, eventueel een drankje, parking voor de deur en kennis van zaken,
Ik kan me geen betere nagelstyliste voorstellen!
Heel content met de behandeling. Zeer professioneel. En altijd met een glimlach
Super accueille toujours très bien reçu et je suis très contente de la prestation de Nathalie merci beaucoup
Wat een ontvangst Ben zo tevreden. Een leuke babbel en toch lekker doorwerken
Super très contente de la prestation merci beaucoup Nathalie
Altijd weer een momentje van ontspanning waar alles welkom is en je steeds met mooie nagels buiten gaat! Bedankt Nathalie! 🙏🙏🪷
Altijd even vriendelijk en steeds buiten met mooie nagels in een mooi kleur
Toujours très content de travailler de Nathalie et de sa performance
mijn nageltjes zijn weer super mooi zoals altijd :-)