Super behandeling / programma nagelbijters.
Eerste afspraak: al mooi resultaat. Heel professioneel, heel vriendelijk, veel uitleg. Thx😊
zeer vriendelijk, met veel uitleg bij elke stap (wel leuk wanneer het een eerste keer is).
Very happy like always 🫶
Terug mooie nagels in een mooi kleur van een vriendelijke en sympathieke dame
Super très contente du résultat et de la performance grand merci Nathalie
Altijd blij naar huis, altijd top service
Je toujours très content du résultat est les conseils et les avis de Nathalie sont toujours positif et on est toujours très bien accueilli met beaucoup Nathalie
Zeer vriendelijk ontvangen. Heel hygiënisch
En een zeer mooi resultaat. Heel tevreden over de afspraak.
Weer heel mooie nagels voor de feestdagen. Bedankt Nathalie voor uw professionele inzet om mijn nagels te doen stalen voor deze bijzondere dagen. Groetjes en fijne feestdagen