5.0
gebaseerd op 97 reviews

Super behandeling / programma nagelbijters.
Eerste afspraak: al mooi resultaat. Heel professioneel, heel vriendelijk, veel uitleg. Thx😊

Carine - 3 maanden geleden

zeer vriendelijk, met veel uitleg bij elke stap (wel leuk wanneer het een eerste keer is).

roos - 4 maanden geleden

Very happy like always 🫶

Kasha - 4 maanden geleden

Terug mooie nagels in een mooi kleur van een vriendelijke en sympathieke dame

Annick - 4 maanden geleden

Super très contente du résultat et de la performance grand merci Nathalie

Nadia - 5 maanden geleden
Kasha - 5 maanden geleden

Altijd blij naar huis, altijd top service

Melissa - 6 maanden geleden

Je toujours très content du résultat est les conseils et les avis de Nathalie sont toujours positif et on est toujours très bien accueilli met beaucoup Nathalie

Nadia - 6 maanden geleden

Zeer vriendelijk ontvangen. Heel hygiënisch
En een zeer mooi resultaat. Heel tevreden over de afspraak.

Annick - 6 maanden geleden

Weer heel mooie nagels voor de feestdagen. Bedankt Nathalie voor uw professionele inzet om mijn nagels te doen stalen voor deze bijzondere dagen. Groetjes en fijne feestdagen

Lydie - 6 maanden geleden