Linda
-
7 maanden geleden
Sandra
-
7 maanden geleden
Je suis toujours très contente du résultat merci beaucoup Nathalie
Nadia
-
8 maanden geleden
Altijd super in orde! Nathalie zorgt ervoor dat je op je gemak bent en denkt ook steeds mee. Mijn nagels zijn altijd prachtig 😍
Charlie
-
8 maanden geleden
Beste nagelstyliste dat je maar kan hebben !!
Phaedra
-
8 maanden geleden
Weer supermooie nageltjes ,dank je wel .
Altyd al tevreden geweest!!!
Sandra
-
8 maanden geleden
Zoals altijd heel tevreden mooie nageltjes en een toffe babbel
Rita
-
9 maanden geleden
Fijne dame die veel info geeft over haar handelingen. Dankjewel voor mooie nagels!
Nicole
-
9 maanden geleden
Toujours bien accueilli et bien conseillé les services est super merci beaucoup Nathalie
Nadia
-
9 maanden geleden
Rita
-
10 maanden geleden