5.0
gebaseerd op 97 reviews
Linda - 7 maanden geleden
Sandra - 7 maanden geleden

Je suis toujours très contente du résultat merci beaucoup Nathalie

Nadia - 8 maanden geleden

Altijd super in orde! Nathalie zorgt ervoor dat je op je gemak bent en denkt ook steeds mee. Mijn nagels zijn altijd prachtig 😍

Charlie - 8 maanden geleden

Beste nagelstyliste dat je maar kan hebben !!

Phaedra - 8 maanden geleden

Weer supermooie nageltjes ,dank je wel .
Altyd al tevreden geweest!!!

Sandra - 8 maanden geleden

Zoals altijd heel tevreden mooie nageltjes en een toffe babbel

Rita - 9 maanden geleden

Fijne dame die veel info geeft over haar handelingen. Dankjewel voor mooie nagels!

Nicole - 9 maanden geleden

Toujours bien accueilli et bien conseillé les services est super merci beaucoup Nathalie

Nadia - 9 maanden geleden
Rita - 10 maanden geleden