5.0
gebaseerd op 97 reviews

Super je suis très contente des services de Nathalie

Nadia - ongeveer een jaar geleden

Zoals altijd top

Nathalie - ongeveer een jaar geleden

Super werk

Rita - ongeveer een jaar geleden

Nathalie
Is super lief en mijn nagels altijd zeer mooi.
Helpt mij altijd met het kleur op mijn nagels.
Dank u hoor Nathalie je bent super.
Grtjes Fabie

Fabienne - ongeveer een jaar geleden

De beste nagelstyliste dat je maar kan wensen!
Ze is heel goed in haar vak, en weet wat ze doet. Doet het met liefde en altijd vriendelijk en proper.
Ik raad haar iedereen aan!

Melissa - ongeveer een jaar geleden

Polecam ...jestem mega zadowolona jak zawsze 👏🙂

Kasha - ongeveer een jaar geleden

Comme toujours très contente grand merci nathalie

Nadia - meer dan een jaar geleden

Altijd super content 🥰

Dolly - meer dan een jaar geleden

Super je très contente

Nadia - meer dan een jaar geleden
Lynn - meer dan een jaar geleden