Super je suis très contente des services de Nathalie
Nadia
-
ongeveer een jaar geleden
Zoals altijd top
Nathalie
-
ongeveer een jaar geleden
Super werk
Rita
-
ongeveer een jaar geleden
Nathalie
Is super lief en mijn nagels altijd zeer mooi.
Helpt mij altijd met het kleur op mijn nagels.
Dank u hoor Nathalie je bent super.
Grtjes Fabie
Fabienne
-
ongeveer een jaar geleden
De beste nagelstyliste dat je maar kan wensen!
Ze is heel goed in haar vak, en weet wat ze doet. Doet het met liefde en altijd vriendelijk en proper.
Ik raad haar iedereen aan!
Melissa
-
ongeveer een jaar geleden
Polecam ...jestem mega zadowolona jak zawsze 👏🙂
Kasha
-
ongeveer een jaar geleden
Comme toujours très contente grand merci nathalie
Nadia
-
meer dan een jaar geleden
Altijd super content 🥰
Dolly
-
meer dan een jaar geleden
Super je très contente
Nadia
-
meer dan een jaar geleden
Lynn
-
meer dan een jaar geleden