Super merci beaucoup Nathalie
Nadia
-
10 maanden geleden
Altijd tevreden
Melissa
-
10 maanden geleden
Perfect as always! Great attention to detail 🩷
Markéta
-
11 maanden geleden
Zoals altijd op en top
Nathalie
-
12 maanden geleden
Prachtig zoals altijd. Steeds op mijn gemak en Nathalie doet dat super!
Charlie
-
12 maanden geleden
Nathalie merci beaucoup pour ta gentillesse et t’est conseille et tu est à l’écoute tu fait un super travail, je suis toujours très contents de toi Nathalie Merci mes ongles sont toujours très beau 👍🥰
Nadia
-
ongeveer een jaar geleden
Gaëlle
-
ongeveer een jaar geleden
hey Nathalie
Mijn Nageltjes zijn weer super mooi.
Lieve grtjes Fabienne
Fabienne
-
ongeveer een jaar geleden
Wegens ziekte 8 weken nagels niet kunnen bijwerken,vandaag terug naar nagelstudio zonder dat er een nagel stuk was.Nu nieuwe
bewerking en terug prachtige nagels bedankt Nathalie
Lydie
-
ongeveer een jaar geleden
Zeer tevreden, toppie! Ik ga nu sinds enkele maanden naar Nali Nails en wat een verschil!
Liliane
-
ongeveer een jaar geleden