5.0
gebaseerd op 97 reviews

Super merci beaucoup Nathalie

Nadia - 10 maanden geleden

Altijd tevreden

Melissa - 10 maanden geleden

Perfect as always! Great attention to detail 🩷

Markéta - 11 maanden geleden

Zoals altijd op en top

Nathalie - 12 maanden geleden

Prachtig zoals altijd. Steeds op mijn gemak en Nathalie doet dat super!

Charlie - 12 maanden geleden

Nathalie merci beaucoup pour ta gentillesse et t’est conseille et tu est à l’écoute tu fait un super travail, je suis toujours très contents de toi Nathalie Merci mes ongles sont toujours très beau 👍🥰

Nadia - ongeveer een jaar geleden
Gaëlle - ongeveer een jaar geleden

hey Nathalie
Mijn Nageltjes zijn weer super mooi.
Lieve grtjes Fabienne

Fabienne - ongeveer een jaar geleden

Wegens ziekte 8 weken nagels niet kunnen bijwerken,vandaag terug naar nagelstudio zonder dat er een nagel stuk was.Nu nieuwe
bewerking en terug prachtige nagels bedankt Nathalie

Lydie - ongeveer een jaar geleden

Zeer tevreden, toppie! Ik ga nu sinds enkele maanden naar Nali Nails en wat een verschil!

Liliane - ongeveer een jaar geleden