5.0
gebaseerd op 97 reviews

SUPER LIEVE VROUW EN MIJN NAGELS ZIJN ALTIJD HEEL MOOI

Fabienne - meer dan een jaar geleden

I am very satisfied... atmospheric, cozy living room and Natalie is a professional in every way for me... I sincerely recommend it

Kasha - meer dan een jaar geleden

Toppie !

Mieke - meer dan een jaar geleden
Emmy - meer dan een jaar geleden

Mijn nageltjes zijn weer heel mooi !
Mits ik een klantje ben met serieuze problemen aan de handen en nagels door ziekte.
Dank je wel !!

Sandra - meer dan een jaar geleden
Pascale - meer dan een jaar geleden

Vandaag weer nieuwe en mooi verzorgde nagels,Nathalie is een heel lieve en goedlachse dame,die zeer verzorgd werk verricht, met een gezellige babbel.Hartelijk dank.
Lydie

Lydie - meer dan een jaar geleden
Nathalie - meer dan een jaar geleden

Zeer professioneel werk geleverd en zeer vriendelijk onthaal! Een absolute aanrader

Annemie - meer dan een jaar geleden

Was weer super aangenaam en mooi resultaat dank u natje

Rita - meer dan een jaar geleden