5.0
gebaseerd op 97 reviews

Zeer spontane ontvangst door lieve dame, in een mooie en heel net salon.
De nagelbehandeling was aangenaam en perfect uitgevoerd
Bedankt Nathalie

Lydie - bijna 2 jaar geleden
Merel - bijna 2 jaar geleden

Van boeking tot eindresultaat in 1 woord Topper!!!

Denise - bijna 2 jaar geleden

Super tevreden! Goede zorgen en een mooi resultaat :)

Roxanne - ongeveer 2 jaar geleden

Me eerste afspraak bij deze nagelspecialiste
Gaat heel professioneel te werk , geef je ook uitleg en advies tijdens de behandeling wat heel aangenaam is . Een toffe madam , vriendelijk en je voel je ook op je gemak. Daarbovenop een heerlijk tas koffie erbij . Thanks voor de goeie service voor herhaling vatbaar ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿคฉ

Sandra - ongeveer 2 jaar geleden

Heel vriendelijk, zeer netjes en gezellig,
En ZEER TEVREDEN van mijn nieuwe nageltjes!! ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

Sandra - meer dan 2 jaar geleden

Super goede service en alles mooi altijd afgewerkt. Ook de hygiene is top. Plus de dame die de nagels doet super sympathieke dame.

Joeri - meer dan 2 jaar geleden

Ontvangst super vriendelijk en nageltjes zijn heel mooi .
Je mag fier zijn op je werk
Lieve grtjes Fabienne

Fabienne - meer dan 2 jaar geleden

tiptop in orde ! leuke babbel lekkere koffie en super mooie nageltjes

Joyce - meer dan 2 jaar geleden

Altijd fijn genieten van je gezelligheid X

Marleen - meer dan 2 jaar geleden