Voor mij eerste keer Biab nagels
Zeer professioneel alles kraaknet
Heel veel info meegekregen.
Nathalie
-
meer dan een jaar geleden
Vriendelijk ontvangen,super professioneel! Prachtig resultaat! Meer dan tevreden 😊
Ariane
-
meer dan een jaar geleden
Je suis très contente de mes soins des mains et de Nathalie est très professionnel et l hygiène est au top super un grand merci à toi Nathalie 🥰👍😀
Nadia
-
meer dan een jaar geleden
Emmy
-
meer dan een jaar geleden
Toppie en zeer tevreden blij dat jij mij om de 3 weken mij mooie en verzorgde nagels geeft!!! 👍Bedankt Natalie ❤️
Dolly
-
meer dan een jaar geleden
Nagels terug op gelijke lengte en met een kleurtje, heel mooi ! Bedankt Nathalie
Lydie
-
meer dan een jaar geleden
Gaëlle
-
bijna 2 jaar geleden
Altijd top, piekfijne nagels en gezellig!
Marleen
-
bijna 2 jaar geleden
Mijn nagels zijn altijd super mooi en Nathalie is een hele lief persoon.
Zalig om naar haar toe te gaan.
Grtjes Fabienne
Fabienne
-
bijna 2 jaar geleden
Emmy
-
bijna 2 jaar geleden