5.0
gebaseerd op 97 reviews

Voor mij eerste keer Biab nagels
Zeer professioneel alles kraaknet
Heel veel info meegekregen.

Nathalie - meer dan een jaar geleden

Vriendelijk ontvangen,super professioneel! Prachtig resultaat! Meer dan tevreden 😊

Ariane - meer dan een jaar geleden

Je suis très contente de mes soins des mains et de Nathalie est très professionnel et l hygiène est au top super un grand merci à toi Nathalie 🥰👍😀

Nadia - meer dan een jaar geleden
Emmy - meer dan een jaar geleden

Toppie en zeer tevreden blij dat jij mij om de 3 weken mij mooie en verzorgde nagels geeft!!! 👍Bedankt Natalie ❤️

Dolly - meer dan een jaar geleden

Nagels terug op gelijke lengte en met een kleurtje, heel mooi ! Bedankt Nathalie

Lydie - meer dan een jaar geleden
Gaëlle - bijna 2 jaar geleden

Altijd top, piekfijne nagels en gezellig!

Marleen - bijna 2 jaar geleden

Mijn nagels zijn altijd super mooi en Nathalie is een hele lief persoon.
Zalig om naar haar toe te gaan.
Grtjes Fabienne

Fabienne - bijna 2 jaar geleden
Emmy - bijna 2 jaar geleden