5.0
gebaseerd op 97 reviews

weer perfect 🩷

Joyce - meer dan een jaar geleden

Voor de eerste maal nagels bijgewerkt vandaag. Wat een fijn ontspannen gevoel bij nalinails. Ook fijn dat Nathalie zich ook steeds bijschoolt ook al heeft ze jaren ervaring.

Nathalie - meer dan een jaar geleden
Emmy - meer dan een jaar geleden

Je suis toujours très contente du travail et traitement merci beaucoups Nathalie 👍👍👍👍

Nadia - meer dan een jaar geleden

Top meid
En ben altijd heel tevreden van haar werk
Ik word daar ook in de watten gelegd 🥰
Die zo verder Natalie ❤️🫶

Dolly - meer dan een jaar geleden
Sandra - meer dan een jaar geleden

Altijd mooi en verzorgd, leuke babbel met een drankje, kortom top

Charlie - meer dan een jaar geleden

Nali-nails is een topper, super vriendelijke , professionele dame.
Kan altijd terecht met de gedurfde nailart.
Een aanrader voor wie nog op zoek is naar een nails salon.👌🏻

Fanie - meer dan een jaar geleden

Nathalie heeft ware kunstwerkjes van mijn nagels gemaakt, ik kwam binnen bij haar met best wel erge haviksnagels en ging weer buiten met prachtige rechte nagels. Enorm tevreden van het eindresultaat!

Sarah - meer dan een jaar geleden

Weer,maar daar twijfel ik niet aan,heel tevreden terug van mijn nageltjes,en al heb ik echt moeilijk nageltjes, ook door mediche redenen,ga ik telkens heel tevreden naar buiten, je wel Nathalie😃❤

Sandra - meer dan een jaar geleden